czwartek, 18 września 2014

Trochę inaczej - piramidki

Witam,
Dziś co nieco o nietypowych exploding boxach - piramidkach. Planując prezent ślubny dla osoby z rodziny stwierdziłam, że moje zapasu papieru znacząco się skurczyły - zostało mi jedynie kilka skrawków nadających się na bazę do pudełka. Niestety nie były to wystarczające kawałki papieru, aby zrobić tradycyjne pudełeczko, a czasu na wykonanie było naprawdę mało i zamawianie papieru bazowego nie wchodziło w grę. I znów bardzo pomocny okazał się Pinterest gdzie znalazłam pomysł na nieco inny exploding box - w kształcie piramidki. Tak powstały dwa pudełeczka, które prezentują się równie atrakcyjne, co tradycyjne boxy, a pozwalają na wykorzystanie wąskich skrawków papieru, z którymi często nie wiadomo co zrobić :)

Choć pudełeczka w kształcie piramidek są mniejsze i ich dekoracja musi być nieco "skromniejsza" to uważam, że są wyjątkowo urocze. Wszystkie elementy dekoracyjne wycinałam za pomocą dziurkacza oraz nożyczek - niestety nie dysponuję jeszcze maszynką do wykrojników. Pracy jest zdecydowanie więcej, lecz większa jest też satysfakcja z końcowego efektu. Potwierdza to tylko fakt, że bez wykrojnika można żyć ;) 

Pierwsze pudełeczko to prezent dla młodej pary w dniu ślubu.








Kolejne to prezent dla młodego małżeństwa, które pobrało się kilka lat wcześniej w USA. Rodzina z Polski nie mogła pojawić się na ślubie, lecz chcieli wręczyć oryginalny "zaległy" prezent. 








1 komentarze: